Zero

Zero

lördag 13 augusti 2011

Tävling Lilla Edet 2011-08-11





Startade i två klasser på 1 meter. På framridningen till första klassen kändes det okej men inte helt klockrent. Jag var nog lite nervös också. Väl inne på banan blev Zero sitt rätta jag =) Jag behöver bara styra mot hindren och så hoppar han! I första klassen hade vi 5 fel, en rivning och ett tidsfel. Han bjöd liksom inte själv till 100 % men jag tyckte ändå att tempot var okej. Kanske var maxtiden inte helt anpassad för noga vägar i denna klass? Det tycker jag är viktigare än att nolla i alla fall. På framridningen till klass två var Zero taggad. Han hade en annan bjudning och hoppade hööööögt över hindren. Vi gick felfritt i grundomgången och även i omhoppningen! Detta gav mig en 11:e placering och jag är såå glad! Första placeringen på Zero!! För övrigt var han lugn både i transporten och i hanteringen. Det blev en lång dag för oss men det var värt allt jobb runt omkring =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar